Ne cerem scuze pentru orice nemultumire aparuta in relatia cu noi, dar semnalarea acesteia ne ofera oportunitatea remedierii oricarei probleme si ne dorim sa imbunatatim serviciile oferite clientilor nostri.
Reclamatiile si sesizarile privind produsele comercializate de S.C. Makeup Shop S.R.L pot fi inaintate de catre Clientii (persoane fizice sau juridice) magazinului nostru, completand formularul “Reclamatii si Sesizari”.
Reclamatiile si sesizarile trebuie sa contina Numele si Datele de contact ale clientului, Numarul de Telefon, precum si descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamatie legata de serviciile si/sau produsele comercializate de catre S.C. Makeup Shop S.R.L, va primi o solutionare in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data primirii acesteia de catre S.C. Makeup Shop S.R.L.
Programul de lucru pentru primirea reclamatiilor scrise este 9:00-17:00, de Luni pana Vineri, cu exceptia zilelor legale nelucratoare. Raspunsul la reclamatiile clientilor se va transmite in scris (prin e-mail) sau verbal (telefonic- convorbire inregistrata), in functie de natura si complexitatea aspectelor sesizate.
In cazul in care reclamatia nu este solutionata pe cale amiabila, clientul are posibilitatea de a se adresa in vederea solutionarii litigiului catre autoritatea de reglementare (ANCOM).