COMENZI ONLINE
theMakeupShop NU impune cumparatorilor sai o comanda minima.
Pentru a putea lansa o comanda, mai intai trebuie sa va inregistrati pe siteul www.makeupshop.ro
Pentru detalii despre cum sa te inregistrezi apasa aici
Odata ce contul a fost creat, achizitionarea produselor de pe www.makeupshop.ro nu este deloc complicata.
MODALITATI DE PLATA
theMakeupShop agreeaza in acest moment urmatoarele modalitati de plata pentru produsele afisate pe site-ul www.makeupshop.ro
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare COMANDA. S.C. Makeup Shop S.R.L va emite catre CLIENT o factura pentru PRODUSELE si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.
Platile se fac numai in moneda nationala – leu/lei.
Platile se pot efectua in sistem ramburs, plata online cu cardul bancar, prin depunere de numerar in cont, sau prin ordin de plata.
- Plata in sistem ramburs: Se face in numerar, integral, la livrarea PRODUSELOR. In cazul livrarii COMENZII printr-o firma de curierat, plata COMENZII se face dupa verificarea integritatii ambalajului exterior (cutiei) de catre CLIENT. Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.
- Plata online cu cardul bancar - se face prin Libra Pay. Libra Pay este un procesator de plati online, gestionat de Libra Bank. Aceasta metoda de plata este destinata tuturor posesorilor de carduri emise sub sigla Visa, Mastercard sau Maestro din orice moneda.
Pentru efectuarea platii veti introduce numarul cardului dumneavoastra, data expirarii si codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso, ce contine si semnatura dumneavoastra). Sunt acceptate si carduri emise in alte valute. Plata va avea loc in RON, in urma conversiei valutare la cursul Visa/Mastercard si cursul valutar al bancii emitente a cardului dumneavoastra.
In momentul anularii unei comenzi achitate online cu cardul bancar, se trimite automat email de anulare plata catre procesatorul platii, iar banii vor fi restituiti in contul dumneavoastra. De regula, acest proces dureaza aproximativ 14 zile lucratoare. Insa poate dura pana la 45 de zile conform conditiilor bancii emitente a cardului.
In cazul in care un client sustine ca nu i-a fost rambursata suma totala/partiala a comenzii nici dupa cele 45 de zile, Libra Bank poate furniza un cod RRN pe baza caruia clientul poate lua legatura cu banca emitenta a cardului si poate solicita rembursarea sumei.
Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
theMakeupShop nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra. - Plata prin transfer bancar: Se efectueaza in baza facturii proforme emise de S.C. MAKEUP SHOP S.R.L, dupa confirmarea telefonica a comenzii cu un consultant de vanzari. Transferul bancar se face prin intermediul serviciului bancar online sau la ghiseul bancii, utilizand detaliile bancare specificate in factura proforma, sau la sectiunea CONTACTE. În cazul acestei metode de plata, expedierea produselor se face DOAR DUPA confirmarea receptionarii platii in contul bancar al SOCIETATII. Nu se percep comisioane suplimentare pentru aceasta tranzactie, iar procesul poate dura cateva zile lucratoare in functie de banca emitenta si banca beneficiara.
Pentru plata "online cu Cardul Bancar" sau prin “Transfer Bancar” expedierea comenzii se face doar dupa confirmarea platii.
Comenzile a caror metoda de plata este "plata cu cardul bancar" vor fi procesate cu prioritate!
Atentie! Pentru clientii ce au comenzi neridicate din motive imputabile exclusiv acestora, plata se poate efectua online cu Cardul Bancar, prin Depunere de Numerar in Cont sau prin Ordin de Plata.
DEFINITII STATUS COMANDA
theMakeupShop va pune la dispozitie un sistem online de urmarire a comenzilor si a coletelor. Puteti verifica online statusul comenzilor dumneavoastra in orice moment va doriti. Puteti citi in cele ce urmeaza semnificatia butoanelor din sistemul de urmarire online al coletelor.
inregistrata | comanda dumneavoastra a fost plasata cu succes |
in procesare | comanda dumneavoastra se proceseaza |
confirmata | comanda a fost verificata, urmeaza a se intocmi actele necesare livrarii |
expediata | comanda dumneavoastra a fost preluata de firma de transport |
anulata | comanda a fost anulata |
returnata | coletul nu a fost ridicat de catre destinatar si a intrat in posesia theMakeupShop |
MODIFICARE SAU ANULARE COMANDA
Posibilitatea anularii unei comenzi al carei status este "INREGISTRATA" este disponibila direct in contul de client, pagina „Contul meu” in sectiunea "Comenzi". Dand click pe butonul "VEZI DETALII" si accesand pagina de detalii a comenzii aveti posibilitatea de a o anula, apasand butonul "ANULATI COMANDA" aflat sub sectiunea "PRET TOTAL".
In cazul in care CUMPARATORUL doreste sa modifice sau sa anuleze o COMANDA al carui status este: "IN PROCESARE" sau "CONFIRMATA", acesta poate contacta Departamentul de Relatii Clienti prin email la adresa: comenzi@makeupshop.ro sau telefonic, in intervalul orar 9.00 - 17.00, la numarul de telefon0722.173.173.
Telefonic se poate anula si o comanda al carei status este "EXPEDIATA" cu conditia ca aceasta sa NU fie inca preluata de catre firma de curierat. In situatia in care coletul a parasit sediul theMakeupShop, CLIENTUL are doar posibilitatea de a returna/refuza comanda.
O comanda ce nu a fost ridicata va avea ca si consecinta directa aplicarea unui sold pozitiv in contul clientului. Valoarea soldului este echivalenta cu costul transportului dus - intors mentionat de client in formularul de comanda. Un client care nu si-a ridicat o comanda va avea intotdeauna, ca si optiune viitoare de plata agreata, achitarea in avans (virament bancar) a produselor dorite.
Comenzile anulate raman vizibile in istoric.