1. INFORMATII DESPRE LIVRARE
S.C. Makeup Shop S.R.L va livra PRODUSELE in cadrul termenelor mentionate pe MAGAZINUL ONLINE si anume: 2 zile lucratoare și până la 10 zile lucrătoare în perioade cu promotii cu impact puternic pentru PRODUSUL comandat, la data generarii COMENZII sau in cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.
In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL datorita faptului ca PRODUSUL sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru PRODUSUL sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 14 de zile.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, S.C. Makeup Shop S.R.L va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care S.C. Makeup Shop S.R.L primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea PRODUSELOR, S.C. Makeup Shop S.R.L poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare al comenzii.
PRODUSELE comercializate de theMakeupShop pot fi livrate pe intregul teritoriu al Romaniei, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii. Dupa expedierea coletului, veti primi un email de notificare cu privire la noul status al comenzii.
Atentie! Datorita acordurilor de distributie semnate cu producatorii nu putem livra produsele NYX Professional Makeup si Sleek MakeUp in afara Romaniei.
2. EXPEDIEREA COMENZILOR
Toate comenzile ce sunt plasate de Luni pana Vineri in intervalul orar 09:00 - 15:00 sunt expediate in aceeasi zi, cu exceptia sarbatorilor legale si a perioadelor de promotie de tip Black Friday.
Comenzile lansate dupa ora 15:00, in zilele de sambata si duminica sau in zilele libere prin lege vor fi operate si expediate in urmatoarea zi lucratoare. Pentru mai multe informatii puteti accesa aici lista de sarbatori legale.
In cazuri rare (promotii cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevazute) procesarea comenzilor poate dura mai mult datorita volumului mare de colete. Cu toate acestea procesarea comenzilor confirmate nu poate depasi 10 zile.
Procesarea comenzilor ce includ PRODUSE al caror stoc a fost gresit raportat de platforma noastra de ecommerce sau cele plasate de utilizatori ce nu au putut fi contactati de consilierii de vanzari ai companiei noastre, va fi amanata pana la rezolvarea situatiei aparute.
3. MODIFICARE SAU ANULARE COMANDA
Posibilitatea anularii unei comenzi al carei status este "INREGISTRATA" este disponibila direct in contul de client, pagina „Contul meu” in sectiunea "Comenzi". Dand click pe butonul "VEZI DETALII" si accesand pagina de detalii a comenzii aveti posibilitatea de a o anula, apasand butonul "ANULATI COMANDA" aflat sub sectiunea "PRET TOTAL".
In cazul in care CUMPARATORUL doreste sa modifice sau sa anuleze o COMANDA a carui status este: "IN PROCESARE" sau "CONFIRMATA", acesta poate contacta Departamentul de Relatii Clienti prin email la adresa:
comenzi@makeupshop.ro sau telefonic, in intervalul orar 9.00 - 17.00, la numarul de telefon:
0722.173.173 .
Telefonic se poate anula si o comanda al carei status este "EXPEDIATA" cu conditia ca aceasta sa NU fie inca preluata de catre firma de curierat. In situatia in care coletul a parasit sediul theMakeupShop, CLIENTUL are doar posibilitatea de a returna/refuza comanda.
Comenzile anulate raman vizibile in istoric.
4. MODALITATI SI COSTURI DE EXPEDIERE
- Transportul produselor comandate pe theMakeupShop se face prin companiile ce ofera servicii de Curierat rapid partenere Cargus și Fan Courier .
- Tariful standard de livrare este de 12.99 lei pentru comenzi a caror valoare este mai mica de 199 de lei prin Cargus si 16.99 lei pentru comenzi a caror valoare este mai mica de 250 de lei prin Fan Courier.
- Comenzile mai mari de 199 de lei beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT prin CARGUS, iar cele mai mari de 250 de lei beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT prin Fan Courier
- In cazul in care clientul opteaza pentru plata in sistem ramburs (numerar la curier), la tariful standard de livrare se adauga o suprataxă de 3.99 lei aferentă cheltuielilor suplimentare cu acest serviciu prestat de către curier.
- Termenul de livrare este in general de maxim 2 zile lucratoare din momentul expedierii coletului in localitatile aflate in aria de acoperire a companiei de curierat partenere si de maxim 10 zile pentru localitatile ce nu se afla in aria de acoperire. Acesti termeni pot fi depasiti in anumite cazuri precum perioade de promotii (Black Friday, Reduceri de Craciun, Campaniile de Paste etc.) sau perioade in care drumurile sunt impracticabile (inundatii, caderi masive de zapada etc.)
- Livrarea se face in sistem Door to Door (coletul este livrat direct la dumneavoastra acasa).
Cargus | Fan Curier |
Valoarea comenzii | Preț | Valoarea comenzii | Preț |
0 - 199 lei | 12 ,99 lei | 0 – 250 lei | 16 ,99 lei |
> 199 lei | GRATUIT | > 250 lei | GRATUIT |
Plata ramburs | + 3 ,99 lei | Plata ramburs | +3 ,99 lei |
Plata prin Card | GRATUIT | Plata prin card | GRATUIT |
In cazul in care aveti doua comenzi cu statusul „Inregistrata” si date identice de livrare/expediere, cele doua comenzi vor fi cumulate/unite din sistemul nostru. Prima comanda se anuleaza automat, iar produsele din prima comanda se adauga in a doua comanda .
Ca masura restrictiva pentru CLIENTII ce nu ridica PRODUSELE comandate ne rezervam dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fara ca plata acestora sa fie efectuata integral in avans.
In situatia in care CLIENTII ce au comenzi neridicate doresc sa comande produse cu plata in sistem ramburs acestia vor trebui sa achite in avans contravaloarea urmatoarei comenzi plus cea a transportului tur-retur pentru comanda neridicata anterior in cuantum de 25.98 lei prin Cargus Curier și 33.98 de lei prin Fan Courier. Ulterior optiunea de plata in sistem ramburs va fi din nou disponibila la finalizarea comenzilor.