Conform Ordonanței nr. 34/2014, produsele achiziționate online pot fi returnate în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
În acest interval, puteți:

  • Solicita rambursarea contravalorii produselor produsului;
  • Cere înlocuirea produsului cu unul nou;
  • Opta pentru un voucher echivalent cu valoarea produsului.

Suma returnată, produsul înlocuit sau voucherul se calculează doar pentru produsele returnate, excluzând taxele de expediere.

Cheltuielile de transport pentru retur și, respectiv, pentru expedierea unui produs de înlocuire sunt suportate de noi în cazul în care motivul returului este imputabil nouă (produse neconforme calitativ, produse avariate în timpul transportului tur), sau de către client în celelalte cazuri.

  • Înlocuirea produsului: Vom expedia cât mai rapid prosibil un nou produs, în măsura disponibilității în stoc.
  • Rambursarea contravalorii: Suma plătită pentru produs va fi returnată în maxim 14 zile de la primirea coletului.
  • Emiterea unui Voucher: Valoarea produsul va fi rambursată sub forma unui voucher, valabil ce poate fi folosit pentru a obține o reducere la o comandă viitoare. Termenul de emitere a voucher-ului este de maxim 5 zile de la primire.

Se acceptă returul doar dacă produsul este returnat exact în forma în care a fost primit și este însoțit de factura de achiziție.

Nu se admite returul pentru:

  • Produse desfăcute;
  • Produse testate sau utilizate;
  • Produse fără etichete intacte sau cu sigilii rupte;
  • Produse achiziționate de la alte magazine;
  • Produse fără documente doveditoare (factură sau bon fiscal);
  • Produse cu ambalaje deteriorate.

Aceste condiții sunt importante pentru produsele cosmetice, deoarece termenul de valabilitate se calculează de la prima deschidere, iar utilizarea poate duce la riscul de transmitere a virusurilor.

  1. Verificați dacă produsul respectă condițiile de retur menționate.
  2. Completați formularul de retur RMA.
  3. Contactați serviciul de Relații Clienți:
  4. Ambalați produsul corespunzător pentru a-l proteja în timpul transportului. Returul nu se va accepta dacă produsul este deteriorat din cauza ambalării necorespunzătoare.
  5. Expediați coletul la adresa:
    Str. Mihail Kogalniceanu nr. 2,
    Sat Miroslava, Comuna Miroslava,
    Jud. Iași, Romania, 707305
    Telefon: 0722 173 173
    prin orice serviciu de curierat rapid sau prin Poșta Română.
  6. După primirea coletului, un reprezentant al departamentului Relații Clienți vă va contacta pentru finalizarea procedurii de retur.
Inapoi sus
Contul meu
Reduceri